Poți alege între livrare prin curier (Fan Courier, Cargus, DPD), livrare la EasyBox (10 lei), sau ridicare gratuită din magazinele AnneBebe, Camera Bebelusului sau Annelino din București.
După confirmarea comenzii de către echipa noastră, poți ridica produsele din magazin & showroom în maximum 24 de ore. Vei putea verifica materialul, mărimea și poți adăuga produse care nu sunt listate online.
Da, oferim livrare prin EasyBox Sameday pentru doar 10 lei. Este o opțiune comodă, disponibilă 24/7, ideală pentru părinți ocupați.
Vei fi contactat de un reprezentant AnneBebe pentru confirmarea produselor, disponibilitate și stabilirea livrării sau ridicării.
Livrarea prin curier se face în 1–3 zile lucrătoare după confirmarea comenzii. Comenzile plasate vineri după ora 14:00 se livrează începând de marți.
Curierii livrează de luni până vineri, între orele 09:00 și 16:00. În unele cazuri, se pot face livrări în intervale orare specifice, la cerere.
Te rugăm să verifici integritatea coletului înainte de semnare. Dacă observi deteriorări, refuză coletul și anunță-ne telefonic. Reclamațiile ulterioare nu pot fi soluționate fără costuri suplimentare.
Începând de la 10 lei, costul variază în funcție de greutatea coletului și zona de livrare. Returnarea produselor prin curier costă de la 20 lei.
Da, livrăm în Uniunea Europeană. Costul și modalitatea de transport se stabilesc individual, după plasarea comenzii.
Produsele sunt ambalate în pungi sau cutii rezistente la șocuri. Ambalajul cadou este disponibil la cerere.
Comenzile cu produse în stoc sunt procesate în 1–2 zile lucrătoare. Pentru precomenzi sau produse personalizate, termenul estimat este afișat pe pagina produsului.
Livrarea către țări din UE durează între 3 și 7 zile lucrătoare, în funcție de destinație. Acest termen este valabil doar dupa ce a fost achitata integral comanda.
Un produs în precomandă este fie realizat în atelierele AnneBebe (inclusiv produse personalizate prin broderie), fie este un articol care se produce doar la comandă sau este adus special pentru tine din Italia sau Ucraina. Aceste produse au un termen de livrare extins, cuprins între 5 și 30 de zile lucrătoare – termenul estimativ este afișat pe pagina fiecărui produs.
⚠️ Pentru comenzile online cu personalizare prin broderie sau articole în precomandă, se va achita un avans de 25–30% după confirmarea comenzii, printr-un link de plată online sau transfer bancar.
Da, dacă nu a fost procesată. Contactează-ne cât mai rapid prin telefon 0728 079 254 / 0736 630 071 sau email online@annebebe.ro
Colaborăm cu Fan Courier, Cargus și Sameday pentru livrare rapidă și sigură.
Poți plăti cu cardul online (prin MobilPay/Shopify Payments), ramburs la livrare sau prin transfer bancar pentru comenzile speciale sau internaționale.
Da. Datele cardului sunt procesate securizat, fără a fi stocate de AnneBebe. Acceptăm VISA, Mastercard, Maestro. Tranzacțiile se procesează în lei la cursul băncii emitente.
Da. Bifează opțiunea „Persoană juridică” în pagina de checkout și introdu datele fiscale corecte. Factura se va emite automat.
Da. Acceptăm numerar și card (POS) în toate locațiile AnneBebe, Camera Bebelusului și Annelino.
Nu. Nu percepem comisioane suplimentare. Toate plățile sunt procesate integral prin sistem securizat MobilPay sau Shopify Payments.
Nu avem sistem propriu de rate, dar poți folosi carduri de credit care permit plata în rate prin banca emitentă.
Da. Emitem factură în lei sau euro. Este necesar avans de 25–30% pentru comenzi personalizate sau în precomandă.
RO40BACX0000001189539018 (LEI), RO14BACX0000001189539001 (EURO) – Banca Unicredit. Swift: BACXROBU.
Factura se emite în momentul procesării comenzii și este trimisă pe email (la cerere) sau inclusă în colet.
Contactează-ne cât mai repede. Dacă factura nu a fost emisă, putem actualiza datele de facturare fără probleme.
Acceptăm plata online cu cardul, ramburs la livrare și transfer bancar.
Da. Plățile sunt procesate securizat prin MobilPay sau Shopify Payments, cu criptare completă.
Desigur. Selectează „Persoană juridică” și completează datele firmei în checkout.
Momentan nu oferim plata în rate directă. Poți folosi carduri de credit care permit rate prin banca emitentă.
Contactează-ne cât mai rapid și vom actualiza datele, dacă factura nu a fost emisă.
Poti returna produsele în 14 zile calendaristice de la livrare, dacă nu sunt personalizate sau utilizate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile si toate etichetele atasate.
Produsele personalizate (ex: broderii cu nume) nu sunt returnabile conform OUG 34/2014. Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014. Produsele care fac parte din această categorie sunt Lenjerie Intimă, Jambiere, Dresuri, Șosete, Saltele, Protecții de pat, Lenjerie de Pat, Prosoape, Pânze, Scutece Textile, Șervețele de Igienă, Body-uri, Seturi de maternitate și toate derivatele acestora, pentru a asigura siguranța și igiena produselor vândute, evitând riscul de contaminare a articolelor destinate bebelușilor.
Costul returului este suportat de client, cu excepția cazurilor de produs defect sau greșit trimis.
Rambursarea se face în maxim 14 zile lucrătoare de la recepția returului.
Da, în limita stocului disponibil. Contactează-ne pentru a verifica disponibilitatea și pentru a rezerva produsul dorit.
Poți completa formularul de retur online aici: Formular de retur AnneBebe. După completare vei primi confirmarea prin e-mail.
Poți returna produsul prin curier (cost minim 20 lei) sau gratuit în orice magazin AnneBebe. Pentru retur prin curier, vei primi instrucțiuni după completarea formularului.
În cazul în care produsul este deteriorat sau purtat, coletul va fi trimis inapoi la client iar banii sunt vor fi returnati.
Nu, produsele personalizate sau aduse pe comandă nu pot fi returnate conform legislației în vigoare (Ord.130/2000, art. 10, lit. c).
Politica completă de retur este disponibilă aici: Politica de returnare AnneBebe.
Refuză coletul și contactează-ne imediat telefonic sau prin e-mail. Vom trimite un nou produs sau rambursa suma achitată.
Rambursarea se face pe același card cu care s-a efectuat plata, în termen de 2–14 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă.
Ne poți contacta cu numele complet și data comenzii – te vom ajuta să verificăm situația în sistemul nostru.
Da, poți returna doar anumite produse dintr-o comandă, cu respectarea condițiilor de retur.
Da, cu dovada comenzii (bon, factură) și în termenul legal de retur. Rambursarea se face în contul persoanei care a efectuat plata.
Da, dar te rugăm să ne trimiți un e-mail complet la adresa comenzi@annebebe.ro cu datele comenzii, produsul și motivul returului, precum și contul IBAN și metoda de returnare dorită.
Da, fiecare produs are afișat ghidul de mărimi direct în pagina produsului. Te rugăm să îl consulți înainte de a plasa comanda.
Poți accesa ghidul complet aici: Ghid mărimi AnneBebe.
Da, mărimile pot varia în funcție de brand. Recomandăm consultarea ghidului de mărimi specific fiecărui produs.
Da, poți merge în magazinele AnneBebe pentru a vedea și proba produsul. Verifică disponibilitatea lui în secțiunea „Magazine AnneBebe” din pagina produsului.
Folosim bumbac natural și organic, muselină, in, lână merinos și alte materiale certificate, prietenoase cu pielea bebelușului.
Da, materialele utilizate sunt alese cu grijă pentru pielea sensibilă a bebelușilor și sunt hipoalergenice.
Îți recomandăm să consulți articolul nostru cu sfaturi aici: Cum alegi mărimea potrivită.
Avem produse pentru: nou-născuți (0–3 luni), bebeluși (3–24 luni), copii (2–14 ani).
Găsești articole casual, haine elegante, ținute de botez și ceremonie, accesorii, jucării, cadouri și multe altele pentru fete și băieți.
Branduri de top: AnneBebe, Mayoral, Guess, Abel & Lula, Andywawa, iDo, Minibanda, Mell Sweet Baby, Kitikate Organic, Sarabanda și altele.
Majoritatea da, însă în pagina produsului indicăm dacă un model este mai mic sau mai mare decât standardul.
Pe pagina fiecărui produs ai butonul „Magazine AnneBebe – Verifică Stoc” pentru a vedea unde este disponibil.
Da, multe articole sunt realizate în atelierul noastru propiu din Bucuresti, Romania, cu materiale atent selecționate.
Da, oferim trusouri complete, rochițe de botez și costumașe ceremonie, lumânări, accesorii și cutii personalizate pentru botez.
Desigur! Avem colecții speciale pentru botez, aniversări, petreceri și alte evenimente importante din primii ani de viață ai copilului.
Da, datele tale sunt protejate conform GDPR și sunt procesate doar în scopuri legitime. Utilizăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea datelor.
Colectăm date precum: nume, prenume, adresă de livrare/facturare, e-mail, număr de telefon, IP, comportament de navigare – toate în scopul procesării comenzilor și îmbunătățirii serviciilor.
Datele sunt utilizate pentru: livrarea comenzilor, facturare, contactarea clienților, trimiterea de informări comerciale dacă ai consimțit, analiza traficului site-ului și personalizarea experienței.
Da, folosim cookies esențiale, analitice și de marketing. Pentru detalii, consultă politica de cookies.
Da. Poți cere oricând ștergerea datelor personale trimițând un e-mail la comenzi@annebebe.ro. Vom procesa solicitarea conform termenelor legale.
Da. După autentificare, ai acces la secțiunea „Contul meu” unde poți edita informațiile. Pentru modificări suplimentare, ne poți contacta.
Datele sunt găzduite pe servere securizate din Spațiul Economic European, conform cerințelor GDPR.
Nu vindem datele tale. Transmitem doar partenerilor de încredere (ex: curieri, procesatori plăți) care au obligația legală de a le păstra în siguranță.
Datele pot fi păstrate temporar pentru analiză sau pentru a-ți trimite un reminder, dar nu vei primi mesaje promoționale fără consimțământ.
Da, dar doar dacă te-ai abonat voluntar la newsletter. Te poți dezabona oricând din linkul inclus în e-mailurile noastre.
Trimite o cerere la comenzi@annebebe.ro și vei primi un raport detaliat cu toate datele colectate și prelucrate despre tine.
AnneBebe.ro este protejat prin certificat SSL (https), care asigură criptarea datelor transmise între dispozitivul tău și serverul nostru.
Este acceptul clar și informat exprimat de tine pentru prelucrarea datelor sau primirea de comunicări comerciale. Acesta poate fi retras oricând.
Contul este dezactivat și datele sunt șterse automat după perioada legală de retenție, dacă nu există obligații legale în derulare.
O poți consulta complet aici: Politica de confidențialitate AnneBebe.
Pe email la online@annebebe.ro, telefon 0728 079 254 / 0736 630 071 luni - vineri: 09:30-17:30 sau în magazinele fizice.
Programul este afișat pe pagina „Magazine” și diferă în funcție de locație. Majoritatea sunt deschise Luni–Duminica.
Online doar în timpul săptămânii. În magazine, da – sâmbătă si duminică, în funcție de locație.
Desigur. Colegele noastre oferă consiliere dedicată pentru alegerea celui mai potrivit cadou.
Ne găsești în București – Băneasa Shopping City, Sun Plaza, Unirea Shopping Center, Annelino Băneasa.
Ne poți trimite un mesaj direct din formularul de contact, pe WhatsApp sau pe Instagram/Facebook.
Da, colegii din magazine îți pot oferi detalii despre produse, disponibilitate sau recomandări personalizate.
Da, 0728 079 254 / 0736 630 071 luni - vineri: 09:30-17:30. Comenzile speciale pot fi plasate după confirmare pe email sau telefonic, cu plata unui avans.
Echipa AnneBebe Customer Support răspunde în maxim 24–48h lucrătoare.
Desigur. Le primim cu deschidere la online@annebebe.ro. Feedbackul tău ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
În perioade aglomerate (Black Friday, sărbători), pot exista mici întârzieri. Ne cerem scuze și revenim cât mai curând.
Da, în cazul în care ai solicitat consiliere telefonică. Menționează opțiunea în formularul de contact sau mesajul tău.
Da, consultanții noștri sunt mereu pregătiți să te ajute la fața locului. Poți veni direct în oricare din magazinele AnneBebe.
Oferim suport personalizat pentru comenzi în volum mare sau corporate, inclusiv cadouri, pachete și personalizări. Scrie-ne!
Da, pentru colaborări scrie-ne la marketing@artconfex.ro sau folosește formularul din pagina Contact.
Magazinele AnneBebe sunt localizate în București, în următoarele locații:
• Băneasa Shopping City – contact: 0723 163 143, baneasa@annebebe.ro
• Sun Plaza – contact: 0728 070 907 sunplaza@annebebe.ro
• Unirea Shopping Center – contact: 0728 079 254 / 0728 093 833, unirea@annebebe.ro
• Annelino Băneasa – contact: 0724 110 022, annelino@annebebe.ro
Da, ridicarea comenzilor online este gratuită în oricare dintre magazinele AnneBebe selectate în momentul comenzii.
În magazine găsești atât colecțiile de haine haine casual & elegante și accesorii, cât și produse de botez, jucării și idei de cadouri.
Da. Poți verifica disponibilitatea în magazine folosind funcția „Verifică stoc în magazin” disponibilă în pagina fiecărui produs.
Da, fiecare magazin are consilieri specializați care te pot ajuta să alegi produse potrivite pentru nevoile tale sau pentru un cadou.
Nu, poți vizita oricând magazinul în timpul programului fără programare prealabilă.
Da, toate magazinele acceptă plata cu cardul (inclusiv contactless).
Programul este de regulă Luni–Duminica între 10:00–21:00. Poate varia în funcție de locație. Verifică detalii pe pagina „Magazine”.
Da, poți solicita personalizarea produselor prin broderie direct în magazin sau cu preluare ulterioară după comandă.
Da. Dacă ai făcut o comandă online, poți face returul gratuit în orice magazin fizic AnneBebe, completând în prealabil formularul de retur online.
Uneori oferim promoții speciale disponibile doar în magazinele fizice. Întreabă direct în locație pentru detalii actualizate.
Magazinele dispun de o selecție variată, dar nu întotdeauna de întreaga colecție online. Recomandăm verificarea stocului în magazin pentru produsul dorit.
Da, toate magazinele se află în centre comerciale cu parcare gratuită sau cu plată.
Consultantul îți poate recomanda o alternativă sau poți plasa o comandă direct din magazin, cu livrare acasă sau ridicare ulterioară.
Desigur, oferim ambalare pentru cadou în toate locațiile fizice. Poți alege pungi, felicitări sau cutii tematice.
Apasă pe pictograma de utilizator din meniul principal și completează formularul de înregistrare.
Nu, dar un cont îți oferă beneficii precum istoric comenzi, urmărire, salvare date livrare.
Da. Poți vedea statusul comenzii și AWB-ul din contul tău, secțiunea „Comenzile mele”.
Da. Poți actualiza adresa, numărul de telefon sau parola din secțiunea „Datele mele”.
Folosește opțiunea „Am uitat parola” de pe pagina de autentificare. Vei primi un email de resetare.
Da. În contul tău poți gestiona mai multe adrese și le poți selecta la fiecare comandă.
Da, poți salva detalii de facturare pentru persoane fizice sau juridice în contul tău.
Da. În contul tău ai acces la lista completă a comenzilor efectuate și la detalii pentru fiecare comandă.
Da. Poți accesa o comandă din istoricul tău și o poți reactiva sau replica ușor.
Da. Poți solicita ștergerea contului tău trimițând un email la online@annebebe.ro cu subiectul „Ștergere cont”.
Da. Primești notificări pentru confirmări de comenzi, livrări, reduceri și alte informații utile.
Da, din secțiunea „Datele mele” poți seta o parolă nouă oricând dorești.
Da. Poți beneficia de oferte speciale, promoții personalizate și acces prioritar la colecții noi.
Poți solicita anularea unei comenzi din cont dacă aceasta nu a fost încă procesată. Recomandăm contactarea rapidă a echipei AnneBebe.
Momentan contul este valabil doar pentru comenzile online. Pentru achizițiile din magazin, păstrează bonul pentru orice solicitare ulterioară.